maandag 2 november 2009

Hoe je Geld kan Verdienen als een Affiliate van PayPro

Er zijn vele manieren om geld te verdienen op het internet. E-books promoten als een affiliate van PayPro is een relatief nieuwe methode. Om geld te verdienen moet je eerst even te weten komen wat een e-book is en hoe je er geld mee kan verdienen. Vervolgens is het de bedoeling dat je een domeinnaam bestelt en een website opzet of een blog maakt om het product te promoten. Via je blog maak je namelijk reclame voor een e-book en kan je geld verdienen aan de sales.

PayPro is een affiliate netwerk voor Nederlanders en Belgen. De website van PayPro is te bezoeken op http://www.paypro.nl. PayPro is er voor affiliates; die kunnen geld verdienen met het promoten van e-books, en voor beheerders van websites, die met het PayPro systeem online betalingen kunnen ontvangen.

Heel handig dus. Kijk, als je op zoek bent naar een systeem waar je je inkomen mee kan verhogen dan is PayPro uitermate geschikt, want je hoeft niets te betalen om PayPro affiliate te worden, affiliate worden is gratis, en bovendien kan je op een relatief makkelijke manier extra geld verdienen. Je moet gewoon weten hoe je het beste reclame kan maken voor de producten en wat je moet doen om bezoekers naar de website te sturen. Mijn doel is om je dat precies uit te leggen op dit blog. Ik geef tips en bruikbare informatie voor mensen die extra geld willen verdienen als een affiliate van PayPro.

Als je een gratis account opent op de website van PayPro  ( klik hier om dat direct te doen ) - dan kan je binnen enkele minuten beginnen met het promoten van e-books. Om het simpel te houden, e-books zijn gewoon boeken, maar dan in digitale vorm, zodat ze op de computer gelezen kunnen worden. Een e-book is als PDF bestand te downloaden op een website door zijn digitale vorm.

Om geld te verdienen als affiliate is het de bedoeling dat je met een speciale link reclame maakt voor een e-book. Je moet een e-book promoten met een onderwerp waar je wat over kunt vertellen. Als je dat doet, dat is het promoten van een e-book (een product) veel makkelijker en is het ook makkelijker om wat geld te verdienen.

Met PayPro valt echt geld te verdienen. Als affiliate promoot je een product. Als dat product via jouw affiliate-link wordt verkocht, ontvang je een commissie. De commissie is normaal ongeveer 50% van de verkoopprijs van het product, maar het kan ook meer zijn.

Als jij een e-book promoot waar een klant 50 euro voor moet betalen, en je krijgt er 50% commissie op, dan pak je mooi 25 euro per verkoop. Als je precies weet hoe je zo'n e-book kan promoten, dan verdien je op een dag makkelijk extra geld. Ik adviseer je daarom om dit blog te doorzoeken en te ontdekken hoe je makkelijk geld kan verdienen als PayPro affiliate. Neem pen en papier bij de hand en maak aantekeningen, stel je vragen in het reactieformulier.

Heeft u vragen over dit artikel of vragen over onderwerpen die in dit artikel zijn beschreven,
laat dan hieronder een reactie achter in het witte vak. Uiteraard zijn reacties op dit artikel ook zeer welkom!

Update: er is ook een PayPro forum op Geld Verdienen Op Internet Forum

4 opmerkingen:

  1. Hey ik een vraag waar ik gewoon niet mee wegkom!

    Ik heb een Paypro account gemaakt is goed gelukt,wat is nou de volgende stap: Ik weet wel hoe ik een product moet promoten maar niet de manier waarop ik te werk kan gaan!

    Mijn account heeft nog geen uniek ID nummer en wat is de eerst volgende stap?? Moet ik altijd beginnen met "maak uw product aan" en dan mag het een bekende product of sofware zijn die al bestaat?
    graag specifieke stappen hierover?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan overal promoten op websites maar

    Paypro moet op een manier erachterkomen dat ik wat aan `t promoten ben..
    Hoe gaat dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zie mijn nieuwe product op paypro, 45 euro per verkoop
    zoek bij paypro
    stress therapie op video
    45 euro per verkoop
    http:www.stop-stress-nu.nl/stress-therapie-op-video.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is eenvoudig om te verdienen via PayPro, maar het is nog beter om zelf een product te verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen